::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, April 21, 2009

morningggg!!

Humanggg aiii.... lame tol tak hupdet. Bz arr..... sejak menjak kelas full 8-5 nie... tak der masa nak dok kat meja sendirik. Asik dok kat lab jerk. Tapi..... abih jer bulan nie.... free gile2 sampei ler bln 6 time bdk2 nie final & coti sem. Waktu yg bahagiaaaaa sesgt2.. :P

Skrg, kat umah.... ptg2 dah leh main ngan dak najmi. heh heh heh... sblm2 nie, dia tak brp nak reti lagik nak main2 tp skrg.... ligat skit ler... nak plak sejak2 dia dah pandai meniarap.

Mulanya, ari senin tu kak timah ada bgth yg najmi tak brp nak nyusu. Slalu sblm mandi pg kol 10, 2 botol dia balun tp mgg tu sebotol pun dia tak nak abihkan. Bila BF dia, ok jer plak! (FYI, I berjaya BF dia until now uolsssss) Pastu... 7hb april... wkt ptg. tgh dok lepak tgk tv tetibe dia b'aksi kat dpn aku.. Ingatkan dia sajer2 jer nak ngiring... skali ngiring trus meniarap. Aik? biar btl! cam tak cayer jerk pulak. Pastu, esoknye kat nursery, dok asik meniarap jerk kejenye. Tanya k.timah, dia nyusu dah ok jer... k.timah kata, dah orait dah... Hm... dia diet ler kot tak mo nyusu byk, nak ringankan bdn. keh keh keh...

Nie gambo budak baik..





Time org amik gambo, tak tau ler naper dia buat muke terkujut mcm nie...



terkejut flash camera agaknye.... kui...kui...kui...



senyuman paling ensem....



yg nie paling dia suke gile2....



4 comments:

NuR Pu3 said...

nnti akak pOstinG gambO aRi ahad k? kui3...

bintangku said...

gambo minah senget tgh dukong najmi tu ker?

Mama Nazhan said...

lama tul kak nai tunggu blog sha ni... nampaknya najmi tu ngikut sha... suke gelak... geram tol.. nazhan muke dia ikut mama dia.. muka penguatkuasa... hahaha..
minggu ni minggu exam... tu yg tak bleh nak update apa2 pun...

HuMaiEraH said...

alahi comei yer najmi ....