::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, May 25, 2009

Baru balik kursus


Minggu lepas, seminggu kene pi kursus kat Nota Asia di Subang Jaya. Nie pun sbb gantikan org. Kalo tak.... tak der nyer merasa kursus2 nie. Kebetulan buat area2 sana, xcited ler nak pegi. Ulang alik dari umah mak. Hotel dah disediakan, di holiday villa tp... almaklum ler... ada hero. Kang, mlm2 hero nie tak nyenyak tido lak, mamanye tak der. Nama kursus tu A+ Certification. Seronok jgk dpt gie kursus nie. Dpt kenal member2 baru. Nie ada ler serba sikit gambo masa kat sana. Cekidout!!



formal


unformal

Chekgu Malek nie (b'baju melayu)... mmg best. Segala jenis sopwer dia ada. Dari sopwer baik pulih pc sampai ler nak jahanamkan pc. Bak kata mok cik astro, macam-macam ada... Banyak info yang diajar b'banding chekgu sebelum nie. Chekgu yg sblm nie, asal usul Mc'D dia citer,cerita muruku pun ada... pasal pak sedara dia pun ada dia citer... seb baik kelas dia tak lama. 2 ari jer.. pastu, chekgu Malek nie lak tek ober.




dlm kelas.. (lakonan semata-mata)






Pak Ya.. orang paling senior dalam kelas merangkap ketua darjah.


2 comments:

ochee said...

best ek kursus..?? yg aku tau.. time kursus ni.. mkn je yg best... hehe..

cintaKusayangMu said...

wah..kursus lak ye...bila ader anak2 ni nk g kursus pn kena pki banyk kali kn...