::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 10, 2009

Jatuh hati

Bukan jatuh hati pada seseorang... tapi pada sesuatu.. Apa itu? Haa..... nie nak citer nieh! Masa pegi soping2 aritu... ada ler coci2 mate skit kat kedai yg b'deret2 tuu.
Tgh dok tingok2, t'pandang ler satu bende nie. Ish.... cam lawo jerk! Berkelip-kelip bwh lampu tuh! Cam mengenyit kat aku lak.
Tgk paten laen, tp mata nie nak jgk tgk yg td. Dlm ati dok pikir... Dah mmg patot tukar dah pun bende nie. Yg sedia ada dah lama melingkop lps terjatuh. Nak beli yg jual longgok2 tu, cam tak der yang menawan kalbu. Tapi, tengok hat nie.... menarik hati jiwe & raga.
Laling kat sbelah tanya... "nak ker?". Isk... tengok rege, boleh tahan. Ckp ngan laling, "hmm... nanti2 ler dulu... sajer jer tengok2". Blom penah lg beli jam mahei2 nie. Tapi siyessss.... mmg lawo! Ada rezeki lebih nnt, leh ler sambor satu.
Mungkin pada orang laen, tak nampak cantiknye tapi pada aku... mmg cun! Nak tau rege? Pi ler tgk kat kedai.. Sadis tul tgk nombot rmnye...



Bagi aku lar... cantik jam nie. Tahan ler lasak skit sbb wr100M. Leh ler bwk gie mandi. Yg laen2 cam kat bwh nie, sume wr50M jer...



Kalo tak dpt yg ateh nun... yg font gold nie pun orait gak.




rege nie, lebih kurang sama cam aku bayor kete aku tiap2 bulan. hu hu hu





Ada saper2 nak sponsor aku tak? Kui kui kui... Lin... ooo alin... Ko kan kata nak banjer aku. Ko belikan ler aku jam nie sebijik utk besday haku. Ko kompol lar duit dari skang nieh. Keh keh keh...

5 comments:

ochee said...

lawo gak ek jam nyer.. x pe.. nnt aku p melako aku beli satu...kotaknyer ko amek..ok? kekeke..

bintangku said...

Ala... kotaknye aku nak wat mender..

NuR Pu3 said...

HAIK!! mcm jam hakak jeRk nOra... =P

cintaKusayangMu said...

lawo kak..lawo....hrga pn lawo....
qis pn xmmpu le nk bli jam mahal2 ni..klu org x bg...xde la merasa jam2 mahai...huhuhu

bintangku said...

qis... masa solo2, leh ler nak rembat brg mahei2 nie. Dah ada anak, prefer beli brg2 dia lak.