::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, July 23, 2009

Najmi dah pandai merangkak... :D

Bukannye dia tak pandai sebelum nie... tp sebelum nie dia ngesot ke depan jer. Tapi ptg selasa baru2 nie, tgk najmi dah mula merangkak. Sangat soka okkk... comel jerk dia merangkak. :P Tp kalo mood mls dia datang, dia ngesot balik... hurmm...





Sekarang mmg dah tak leh nak lepa dah.. Kene sentiasa tgk dia. Ada jgk letak dlm walker, senang ler skit nak buat keje kat dapor. Tapi.... tak smpi seploh minit, dia bising2. Kuarkan dr walker, letak kat mat dia, merayap ke lain lak. Merata pegi, lawat tapak umah. Dah terer merangkak nie, lg laju ler dia.. Haihh...










'

8 comments:

NuR Pu3 said...

hamuih3... sOka btoL anak ngEnGeng niEh =P

abEh la... kna letak pagO la alamatnya =P

mamalieyna said...

wah3x..sgt sukenyer najmi...sudah pandai ye..time camni la kena dok perhati je kan..tkt tah mana2 dia menghilang..

*Azie* said...

xlama lagi najmi dapat kaki jenulah kak nora ligan dia...kiut najmi

bintangku said...

k.Nori : Kan mmg trademark dia sengih cenggitu.. tp kalo org tak kenal dukung dia, cedera parah lak.

mamalieyna : Skrg nie pun dah tak larat nak ikut dia. Asal jumpa jer kusi meja, dia nak paut berdiri.

azie : la nie pun dah tak t'ligan dah azie. Makin bueh dah.

nza said...

Emm, dh pndai merangkak si comel unty nih..dh lama gk xjengah cni...

hysMan.. said...

manyak suka woo najmi..
udah pandai merangkak..
lepas nih tak boleh lepa la ibunya melayan najmi yg tak geti dok diam..sek merangkak je..

(si ibu juga bole jadikn ia alasan tak buat keje umah kekekee...)

cintaKusayangMu said...

wah..lps ni najmi tlg kemas umah la ye...
xyah mama dia amik bibik...hehehe

c-idah said...

biasanya dah pandai merangkak
mesti dah pandai ngemas..
hehe...

najmi dah merangkak
mama kena rajin cuci lantai la
jawabnye...:)