::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 25, 2009

Apo kono eh jang, kau monong ajo..


Masa cuti ujung minggu baru2 nie, kan dah start pose. Riso jgk sebenarnya, takut lapor. Bkn apa, still lagi BF kat Najmi. Time tak pose, tghari kalo tak mkn, mesti menggigil2 lapar. Tp, Alhamdulillah.... niat nak pose tu, jadi tak der pun rasa lapar atau haus.

Sabtu tu, cuaca mendung jer... masa bgn sahur, Najmi pun ikut bgn skali. Hurm... sbb dia dah bgn, tak dpt ler nak smbg tido blk pas subuh. :P Jadi, biar laling jer ler yg smbg tido. Dah siap mandi & susukan Najmi kol 9 lebih camtu, dia pun tido. Apa lagi... join dia jgk ler...

Sedar2 kol 11 lebih camtu, baru pas ujan. Wah... patut ler sejuk jer tido. Najmi lak, cam biasa.... pas dah tido sejam dua, dia pun bgn. Tgk2, dia dah temenung kat luar tingkap. Katil dkt jer ngan tingkap lak tu...



apa ler yg dia tgk tu..





Baru prasan, ada org snap gambar dia...




'

5 comments:

3n's collection said...

Amboi! bujang tu termenung jauh nmpak nya.pk apa tu najmi?

nza said...

apa yg dimenungkan Najmi....sweet sesgt...

NuR Pu3 said...

olololo.... manja toL!

mamalieyna said...

heheh..termenung jauh dier ye.. tgh fikir apa la tu..hikhik..comel jek!

ochee said...

mikior masa depan kot.. hehe..