::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 4, 2009

Najmi dah 8 bulan!



Najmi dah genap 8 bulan. Hmm... kejap jer rasanya. Dah 8 bulan pun dia. Ayah ada ckp aritu.. "hang tgk anak hang dok merangkak lagi, sedar2 esok, dia dah nak kawen.. mcm tu ler ayah rasa". Hmm... betul lar ayah...

Sekarang nie Najmi dah mula ok menyusu botol. Kalo tak sblm nie, skit punyer seksa lar jgk nak ngabihkan 3 aun pun. Tp skrg, dah minum 6 aun skaligus. Alhamdulillah... 2 bulan lamanya dia susah nak nyusu. Tp skrg dah makin ok. Time dia nak tido mesti dia nak susu. Masa cuti h1n1 tu mmg tiap2 pagi biasakan dia minum susu. Sbb slalu kat nursery, kalo dia tak mo susu, org bg beskot jer. Org lain, mana nak layan btl2 kan.. Kalo anak sendiri tu lain ler.. Lama jgk dia nak ngabihkan sebotol. Tp anak sendiri kan... setia ler menunggu dia abihkan susu tu..







Gigi pun dah makin menonjol..



Najmi.... Najmi buat apa tu?





Ha'ah.... mmg mama beli utk Najmi geget pun... Hmm... seb baik henpon lama... menan dia tak nak lak main.

Dah penat2 main... t'lentok tido. Tangan tu tak lps lak menan tu..









'

5 comments:

NuR Pu3 said...

epi 8mnths Najmi.. Mak Long xsabaw2 nak geget pipi tembam tueh... dgn paklong namO plak kui3..

mamalieyna said...

geramnyer nengok pipi najmi time tido tu...sgt segar bugar..heheh..tak lepas lak menannyer yek..!

Mama Nazhan said...

memang najmi sejibik sha laa... tak lama lagi boleh sambut menantu plak...hihi

hysMan.. said...

tembam betol si najmi..
8 bulan kaa??
waaa....
hehee

nza said...

alahai cumilnya Najmi. pandai posing...