::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, October 14, 2009

Jamuan Hari Raya & Perpisahan staff

Minggu lepas, ADTEC ada buat jamuan raya & perpisahan bagi staff yang akan berpindah. Ramai jgk yg akan berpindah, termasuklah daku... Pertengahan bulan 1 tahun dpn, bermula lah penghijrahan daku. Dah 6 tahun lebih keje kat sini. Blajar pun kat melaka, keje pun kat melaka. Tak sabar nak balik umah sendiri kat Banting. Dah lama sgt tinggalkan umah sendiri.

Inilah antara gambar yg sempat disnap oleh camerawoman yg sememangnya rajin utk amik gambar model2 tak berbayar yang mmg suke posing2 manjer gitu. Yer ler... nie ler last dpt join jamuan kat adtec nie. Pasnie, kat enviroment baru lak..



Bergambar dgn Pn Mas & Zie






Antara menu yg ada... ada lg yg tak enterprem nieh



Barisan pengajar yang Cemerlang, Gemilang & Terbilang dan temberang



bergambar dgn Ketua Bhg Komputer. Bos bhg kitorang ler nie.. Sajer bergambar kenangan nak pancing markah SKT





'

8 comments:

NuR Pu3 said...

chayOk3 nOra ;)

Mama-Danish & Sarah said...

wahhhhh...tahun depan dah nak balik rumah sendiri, mesti lagi syiokkkk kan...

mamalieyna said...

waa balik banting ee, best ler balik umah sndiri, ada jodoh leh najmi jumpe2an ngn adik arif :).tp adik arif kt Petaling jaya.

bintangku said...

kak nori : berkobar2 nieh... punyer bersemangat. fuh! fuh!

bintangku said...

mama Danish & Sarah : Tu ler... dok umah sewa nie tak sebest umah sendiri.

bintangku said...

Mamalieyna : dulu sblm family pindah sg buloh, mmg dok kat SS2, pj. Tmpt dating2 dulu pun kat sana.. nnt leh ler dating bertiga lak ke pj.

Mama Nazhan said...

sha...dpt tetap ke apa? wah...dah takde geng ler kat adtec melaka...

atty's said...

yehaa..tak lama lagi leh balik umah sendiri kan ..