::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, October 2, 2009

Kenduri Zeri

Actually, nie gambo sabtu mgg lepas. Tak der masa nak updet. La nie baru ada masa, sket jer ler... Kenduri sepupuku ini (anak adik mak), berlangsung kat Teluk Intan, kenduri sebelah pompuan. Yang sebelah lelaki, esok. Mgk tak dapat nak pegi ler kot yg sebelah sepupuku nie. Laling keje lak... hurm... Yg pastinya, kenduri sebelah lelaki mesti meriah. Yer ler... adik bradik mak ramai yang dok area2 selangor nie. Jadinye, ramai ler sepupu sepapat sedara mara sume datang. Masa kenduri sebelah pompuan, dapat ler snap gambar sket2. Tu pun si Herol yang amik. Dok pegang Najmi, kene ler pass kat adik jadi cameraman.



Herol bengang jer daku interprem sebegitu rupe. keh keh keh



Muka mak stress jer... mana tak stressnye.. cuaca paneh terik. Berbahang! Yg b'baju purple tu, sajer jer dok sengih camtu... :P



Ketibaan pengantin lelaki.



Pasangan raja sehari... sehari jer tau... esok, dapat sehari lagi..



Yeah!! Silat dulu!



pengantin tgh nengok silat



kompang ditalu... pengantin baru... duduk bersanding, tersipu malu..



Masa nie aku dah tak tgk dah... pi isi perut.. Lapor wehh...



Sebelum mak ayah join pengantin mkn, ayah pegang Najmi dulu... tgk ler aksi Wan dgn cucunyer tu...




'

6 comments:

mamalieyna said...

cantik waran tema coklat2 gitu ee..! meriah la wat kenduri kawen time raya.. :)

NuR Pu3 said...

wah!!! gemok betul baju akak =P

NuR Pu3 said...

eleh! yg hat baju purple tu, sejak2 ada bb ni, dah pandai enteprem da! dlu malu2 kamben jak =P

bintangku said...

mamalieyna : cantik kan kaler tu? masa sha kawen pun kaler tu tgh top.

bintangku said...

kak nori : Haik? baju lak yg gemok? bkn orgnyer ker? ha ha ha

people's change okeh.. :)

NuR Pu3 said...

nenong nye adik! ko xnmpak bahu baju tu udah sampei ke lengan? =P ahok!