::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, November 19, 2009

East of Eden


Salam...

Anneyong Haseyo!
Eodeotge jinaeseyo? :)



Lunch tadi sempat usha satu citer korea. Dah lama tak layan citer2 korea nieh. Citer nie mungkin start kul 12.30, masa tgk tadi dah kul 1 lebih & abih kul 1.30. Nampaknyer, suri rumah & penanam anggur jer ler yg dpt tgk citer nie. Sajer jer layan citer korea, dah lama weh tak tgk citer korea. Sekali..... cis..... best pulak citer nieh. Haih!

Tak tau ler biler citer nie kuar kat tv tapi tgk tadi, cam baru nak mula jer.... Yer ler... hero & heroin baru nak b'kenalan. Ntah yer ntah tak itu hero heroinnyer... tapi cam dah t'jatuh ati lak ngan citer nie...

Nak tau sinopsis citer nieh, leh google jerk erk... pjg sgt kalo nak tepek kat sini.. tapi yg pasti, pelakonnya adalah.....

Cast
Song Seung Hoon as Lee Dong Chul
Kim Bum as Lee Dong Chul remaja (cute jer..)
Yeong Jung Hoon as Lee Dong Wook
Lee Dae He as Hye Rin (minat amoi nie start dari citer Full House)
Han Ji Hye as Ji Hyun
Park Hye Jin as Shin Myung-hoon
Lee Yun Hwee as Kook Young-ran
Dennis Oh as Michael (ensem mamat nieh! Ops.... laling tetap dihati.. :P)





nota kaki : Citer nie disiarkan tanpa alih suara ke bhs lain. Suara ori dari pelakon. Choh a yo! Sedap skit halwa telinga ini mendengarnya tetapi.... kenapa tv8 menyiarkan citer korea yg dialih bahasa?


Sekian sahaja n3 utk hari ini...



kam sa ham ni da...


Oh tidak... adakah demam koreaku sudah kembali?




'

3 comments:

mamalieyna said...

hehe..penangan citer korea ni hebat gk kalo kena gaya..mau terpacak depan tv ontime kalo mula layan..dedulu leh aa, skrg nih bekerja, huh sndiri mau ingt la kan...hikhik..

nza said...

mcm best crite tu ttp kalu pkul 12.30 xleh nk layan le...masih kt tmpt keje....

bintangku said...

tu ler... tadi pun sbb time rehat pkl 1 tu, lepak mkn kat pantry... masa tu jer ler dpt tgknyer... dulu, tv2 tayang citer korea kul 6 ptg, skrg nie tghari lak.