::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, November 9, 2009

N3 hari ini..

Bosan tul arinie... tak der byk keje nak buat. Kui kui kui... Acceli dah pueh memeningkan mata & kepala dok key in markah student pagi tadi... Mata nie dah berpinau tgk nombor2. Ptg nie nak rilek2kan mata terjah blog ler plak..

Tak der per nak citer pun.. Semalam, sehari suntuk berjalan. Tak der ler sampai sehari pun... Tghari pegi kenduri kawen kat paya rumput... Dokek jo... Apa yg speselnyer kenduri nie? Nie kenduri kawen 3 pasang pengantin. Fuhh... sblm nie paling koman pun 2 pasang jer tp nie pes time pegi kenduri kawen 3 pasang pengantinnyer..

Nak tgk gambar ker? Tak yah ler.... pengantin nie simple mimple. Mungkin nak jimat budget ler kot kan.. Almaklum ler... ekonomi sekarang nieh. Pengantin nie abg & adik ipar pengasuh yg jaga Najmi tuu... Dia jemput.. Dah dijemput... wajib ler kene pegi kan...

Masa sampai tu, dlm kol 1 lebih. Pengantin dah siap mamam dah pun. Haih? Awat cepat sgt? Intai2 kat umah, kot2 ler ada pengantinnye tapi bersepah2 lak.. :P Kan pengantinnye ramai, jadi tak tau nak snap camner. Kang t'salah partner lak kang.. Jadi mmg tak amik ler gambo pengantinnye. Pelamin pun simple sgt2..

Dah tak der gambo pengantin baru... kita tgk jer ler pengantin lama nie erk! Nie lagik special.... ada "henbeg" tau... Pengantin lain ane der bawak "henbeg"! :P



hatoi.... gemuks lerss.. asik pending jerk nak diet... camno tuu... makin kombang dah nie ha..



aku sayang betol pada jejaka nieh.. muaah!



nie ler akibatnye kalo tak der cameraman... pada saper2 yg soh menambah umat tu... korang tgk nie, tak cukup korum okkk... tak der ruang lagik..





'

4 comments:

mamalieyna said...

woww..special tu, 3 pengantin skaligus! tp tu aa ruginye takde pic..!
*hehe..tak muat korum ee...bleh je panjangkan sket tgn anda, pasti muat lg sowang kt sblh najmi tu..hikhik..!

NuR Pu3 said...

aduyaii! cian anak maklong tersepit tengah2 wakaka... buley jak tambah umat hehehe

nza said...

ha ni la br pengantin yg real....nk ucap camne ek!!!!!....Selamat Pengantin Senior...hi

hazila said...

Tak muat, takpe yg kecik tu dok kat depan sekali.