::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, November 24, 2009

Sip and say..... ahh!

Hari minggu aritu, ada ler beli brg skit kat giant. Tgh tgk2 kat rak susu kotak tu, ada terjumpa nie...


T'ingat aritu, masa blogwalking... ada blogger yg citer pasal straw nieh. Sedikit teruje lar kan nak try... Belek punyer belek, amik perisa caramel nie. Ada byk lg perisa lain... Ada perisa strawberi, coklat, pisang... apa lg ntah.. ker nie jer kot perisa yg ada.. Sbb nak try, amik ler yg 5 batang nie dulu..

Apa yg terujenyer? Cam unik skit kan bende alah nie. Minum susu kosong, gune straw tu, leh ada perisa... perisa yg kita pilih ler...


Macam nie rupernye isi straw tu....


Letak dlm susu...

dah kene minum sket... hmm.... leh tahan jugak rasanya.

Just dip into cold milk.... sip and say..... hmmm.... dap!





'

12 comments:

|| NaFiRaa || said...

uik.. first time baca sal straw nih!!! unik skali...

NuR Pu3 said...

saLah 2... ckp erm dap erm dap erm dap (sambil goyangkan kepala ala2 hndustan tu) =P

hazila said...

Saya tak jumpa lagi kat Giant. Nanti nak pegi ngendap juga kat Giant Seksyen 13.

nza said...

nmpk cam best tu...hi kak nza dh cam org jakun lak....mmg xprnah tgk bnde alah nih.

bintangku said...

Nafira : Hmm... tau tak per...

bintangku said...

nurpu3 : nak gune ayat camtu, tak der 'feel'.

bintangku said...

hazila : ngendap... jgn tak ngendap. :)

bintangku said...

nza : sblm nie rsnya tak pernah ada bende nie kak... saya pun sedikit jakun jgk lar... :P

mamalieyna said...

eheh first time nengoknyer..hikhik..nnti kalo terjumpa nak gak aa beli.. ^_^

bintangku said...

mamalieyna : beli, jgn tak beli.. :)

cintaKusayangMu said...

peliknye straw ni..leh try ni...tesco ada jual x kak???

bintangku said...

qis : Hmm... kat tesco akak tak tau lak qis.. qis cube cari.