::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 9, 2009

Cuti-cuti ari minggu.

Duta Mydin
formal

unformal...


Akhirnya....... siap dah siap segala kerja2 yg berkaitan ngan fail PPT (Penilaian Pencapaian Terdahulu), utk dptkan SKM level 2 & 3. Punyer ler tekun buat dari minggu lepas, tengahari tadi baru complete. Nie kalo JPK reject, tak tau ler nak kata apa. Mau trauma dibuatnyer

Nie baru dapat rilek balik. Hatoi..... tegang rasa urat2 tengkok nie. Dapat buat massage nie, alangkah bahagianyer....

Hmm.... Ahad lepas, ada skit makan ngan member2 opis sempena masing2 nak berpindah nie. Buat pas maghrib. Tapi sebelom tu, nak singgah mydin jap beli barang dapur skit. Janji nak pakat2 jumpa dlm 7.30-8.00 camtu. Kami nie anak beranak kuar ler awal, sbb nak ngulor dulu. Arinie, tepek gambo masa pegi mydin dulu okeh!

muka tgh fresh, rambut pun ok lagik

takut lak dia...

Najmi kusyuk tgk orang kat escalator tu... mama dia dukung, nangeh2 dia nak nengok jgk.. Haih!!

Ok Najmi.... let's go!

singgah sini jap... xcited dak Najmi nieh

Masa bende tu bergerak, sampai terhantuk dahi jendul dia kat stereng tu tapi dia gelak lak..

Bangga dia b'diri camnie. sanggop lak tu b'diri camtu lama2... soh duduk dia tak mau.

otw nak ke Alai.... Najmi dah mula ngantuk...





'

6 comments:

mamalieyna said...

eeeiii comei bangat dak najmi ni ..in red..!!..msti excited sungguh dia dpt jln2 sndiri kan..eeii bestnye.. tak sabo nk tgk dak arifku cenggitu..hehe..

suke tgk aksi najmi yg 'let's go' tuh! kiut jek!! ^_^

NuR Pu3 said...

muahxxxx!!!

bintangku said...

mamalieyna : tak lama lagi dah tu arif dpt lesen 'L'. Get ready jer ler... :)

bintangku said...

nurpu3 : nnt smbg muah2 kat umah no!

nza said...

makin ensom lak najmi nih..maklum le dh mkn besar....sronok tu dpt jejln...

♥Azie♥ said...

hurmmm syok la najmi mama bawa p jalan2 no..mesti kak nori xlarat nak kepong