::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, December 15, 2009

Majlis Bertunang - -> abg ipar

Sabtu lepas, pegi majlis abg iparku yg bertunang. Dr umah kol 10 pg, sampai banting dah kul 11.30. Sume dah ada kat umah, tgh mkn2 sblm bertolak ke Kuarters Polis Bukit Aman, KL. Sampai jer umah, mkn minum sket, kol 12 sume berkonvoi ke sana.

Sampai sana, solat zuhur dulu kat Masjid Bukit Aman. Masa nie, ada ler skit snap gambar baby budak tecit yg tak reti dok diam nieh.


merata dia jalan, terpaksa lar laling eskot.


yg eskot dah penat jalan, benti rehat jap.

hantaran ijo dr pihak pompuan, yg biru dari pihak lelaki

tok yg sarungkan bagi pihak ibu mertuaku

bagi sejambak bunga buat bakal pengantin

lynn (adik ipar), tok, mak mertua & bakal biras (tak ingat lak nama)

bedak pun dah cair, mana taknya.... dari melaka mekup nieh. dah ler skrg nie cam dah musim paneh blk.ayat kaber

Cincin merisik & cincin bertunang







'

3 comments:

NuR Pu3 said...

almklumlah, baru pas dpat lesen full kan =P

mamalieyna said...

oh Najmi dh dpt kaki penuh, mmg berlari-larian aje le die ye..huhu..penat nak ngejo aje tuh!

musim org bertunang jugak ek, herm ni adik nk bertunang ni, tgh pikior2 idea nak wat gubah hantaran..aduss..! tp best! ^_^

atty's said...

kan main lagi najmi menjelajah hah..