::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, December 4, 2009

Najmi dah Setahun!! Hepi Bestday Najmi!!



suke sgt panjat & berdiri atas meja jepun nie. Selalu kene tgk dia skrg nieh. Ada jer benda yg nak dibuat.


Hari nie, Najmi dah genap setahun. Kejap jer masa berlalu. Pejam celik pejam celik, dah setahun. Dah nak masuk tahun 2010 lak. Dah nak masuk tahun baru dalam kalendar islam juga.
Ingat nak buat doa selamat skit utk dia tapi ingat nak buat kat kg, umah mak. Kene ler mintak persetujuan mak ayah, nak buat kat umah nnt. Lgpun, kami 3 branak & abg ipar berkongsi bulan lahir, boleh buat sekaligus. Meriah ler skit kan...


Baru lahir... 5 jam slps lahir.


umur sebulan

Cak!!
Asik nak main cermin jerk, gantung trus kat situ...

Nak pegi pasar malam.

Malas tul nak pegang sendiri botol tu. Haih!

Banyak benda yg Najmi dah pandai skrg nie... Cume bercakap jer still guna bahasa ibundanya..
- Dah cekap berjalan & berlari2 anak
- Dah faham skit apa yg kita kata
- Sgt suke tgk tv, bkn suke tgk kartun... suke tgk iklan. Menganga2 tgk. Ptg2 suke tgk roda impian.


Hmm... stakat nie, itu jer yg t'ingat. Tak byk beza skill dia masa dia 11 bulan aritu... cuma skill berjalan dia dah bertambah lar... :)

Mama harap Najmi akan membesar dengan sihat walafiat & jadi anak yg soleh yer...








'

13 comments:

NuR Pu3 said...

HAPPY BDAY ANAK MAKLONG!!! MUAHXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!!!!

nza said...

Hepi besdy Najmi yg comel..jap jer dh setahun. Aunty doakn moga Najmi jd anak yg soleh n cemerlang dunia n akhirat...umuah!!!!

Mama Nazhan said...

epi besday najmi...semoga sukses selalu...
kepada mama dia, bila nak buat adik najmi? hehehe

mamalieyna said...

hepi besday to Najmi cumeeeeeelllll!!!...

moga terus membesar jd anak yg soleh, sihat & kuat!! ^_^

hemm wat majlis kesyukuran kt kg lg meriah kan... :P

aniesa said...

hepi besday gak wat najmi..bila la leh jumpe najmi ni eik?x pnh jumpe lg ni..

cintaKusayangMu said...

hepi besday najmi..dhsethn ye..kjp je masa berlalu....
ckp bhasa itik la ye skrg..xpe..nnt dh pndai ckp..riuh la bunyik nye

bintangku said...

nurpu3 : adeh... berlemoih ler anakondaku kene ngomoih.

bintangku said...

nza : InsyaAllah... Amiiinnnnn....

bintangku said...

k. Bai : Adik Najmi? Ha ha ha Tak dapek nak nolong. Yg nie pun dah jadi mama tarzan.

bintangku said...

mamalieyna : InsyaAllah... harap2 gitu lar..
Tu ler... buat kat kg, meriah skit. Lgpun family & sedara mara ramai kat sana.

bintangku said...

aniesa : tu ler... kene tgg kitorg sume blk kulim ler, baru dpt jumpa. Ntah bila tak tau ler...

bintangku said...

Qis : Tul qis... cpt jer masa berlalu. Dulu dia dok bergolek2 kat tilam... skrg nie, jenuh nak ngejor.

hazlina said...

Hepi bezday najmi from aunty ana!!!mmmmmuaaaahh!!