::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, February 4, 2010

Najmi dah 1 tahun 2 bulan

Salam semua...
Wah... lamanya tak update blog nie. Tak berkesempatan sebenarnya.... Pape pun, segala n3 akan di buat step by step. Nge nge nge

04/02/10, Najmi dah pun genap 1 tahun 2 bulan. Dah macam2 akai dah skrg nie.... antaranya..

- Dah makin laju berjalan. Dah stabil skit berjalan. Kalau terjatuh pun dia pandai kontrol badan. Dah mula nak berlari... chaiyok! chaiyok!
- Dah pandai menari2 bila tgk iklan.
- Suka sgt tgk kartun Pocoyo. Dgr lagu kartun tu jer, dia dah goyang2kan badan.
- Dah faham skit apa yg kita cakap.
- Makin lasak skrg nie. Mamanya dah jadi tarzan kat umah... hadoi....
- Pandai main cak2 belakang langsir.
- Kalo dpt minum air sejuk, pas minum dia sebut "aahhh....."
- Mulut bising.... nak belajar bercakap agaknya....
- Bila org kira, one, two, three, four, fiiivee....... dia pun bunyikan "aiiiiiii" sama pjg ngan kita sebut five.


last but not least...


Beriadah di Dataran Banting..

melangut tgk layang-layang

makin angin pagi kat pantai bagan lalang

anak abah...









'

0 comments: