::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, March 4, 2010

Najmi, 1 tahun 3 bulan

Salam semua...

Kali nie nak buat n3 Najmi. Dia dah genap 1 tahun 3 bulan. Hmm.... sekejap jer masa berlalu.


Antara perkembangan Najmi sekarang...

- Dah mula pandai bercakap... nak, nanak (tak nak)
- Dah pandai sebut fish, tapi dgr "ish" ajer... Siap buat ikut gaya mulut ikan. Terjelir2 lidah.
- Makan cam org tua. Tak mo dah mkn nasi lenyek. Nak mkn nasi.
- Menu peberet, bihun grg. Semangkuk pun leh abih.
- Suka mkn makanan yg pedas skit. Isk.... keropok grg yg b'sira cili tu pun dia nak mkn. Pastu terjelir lidah.... tapi nak mkn lagi. Adeh...
- Gigi bawah dah tumbuh lagi 2 btg. Yeay!!
- Dpt 'pet' baru!! Cat. :)
- Asal bgn tido, mulutnya nyot nyet nyot nyet membebel. Ntah apa dia ckp tak tau lar...



mula2 sayang, pastu ditekan2 kucing tu... dah menyenget kucing tu berjalan.

kusyuk tgk kartun Pocoyo

Dari dulu mmg dia camnie... suke sgt terbalikkan keta nie.

Dahi benjoi. Memanjat kerusi meja mkn, tertimpa kepala dia. Seb baik bukan kerusi kayu.

Alamak Najmi, tak perasan ler.... itu mukus suda kluar..







'

3 comments:

NuR Pu3 said...

awat xboh gambo kat mc'd kota dsara 2? yg kat bowling 2? :P

mamalieyna said...

salam...
haish...camno leh lmbt perasan ada n3 new psl najmii ni..huhu..tu la lama menyepi kan..waaa najmi makin encem dan sweet..makin bijak lg..dh besar kan..

moga sihat sentiasa ok! jgn selalu memanjat, benjol sana sini nnti! ^_^

nza said...

lama xdngar crite sejak blk dok kg...sibuk yee....