::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, May 4, 2010

Najmi dah 1 tahun 5 bulan.

Najmi dah pun genap 1 tahun 5 bulan arinie. Nie tgh demam, tak sihat. Dari ptg jumaat lagi dia dah mula demam. Najmi jarang demam tapi kalo demam mmg lama.

Demam dia berulang2. Siang ok main, malam dia demam.... cian najmi. Dah ler susah nak mkn ubat, letak dlm susu dia dpt rasa. Tgk syringe jer, dia dah mula melalak... Haih!!

Nie demam dia dah nak kebah, kene batuk lak. Adusss..... cian dia. Kalo batuk sampai muntah2. Tgh2 mlm kalo batuk, abih dia muntahkan balik susu yg dia minum sblm tido. Mama tgk Najmi kalo dia batuk2, dia duduk jer.... tgk mama & abah kat sebelah. Cian Najmi... Dah reda batuk dia, dia baring balik, smbg tido. Macam paham jer, tak nak kaco org tido.... cian Najmi...

Org kata, kalo demam time dia nak genap umur, tu namanya alih bulan. Hmm.... mungkin lar kot. Ada lar benda yg dia nak pandai buat tu...

Kali nie, tak byk "skill" terbaru yg Najmi boleh buat. Cuma keriuhan mulutnya tu nak bersembang, mmg terserlah. Menceceh jer mulutnya...

Dannn.... dia dah mula pandai buat "geram". Siap menggigil tangan sambil ketap gigi. Comel ajer... :)

Sebab kali nie Najmi demam, tak der perasaan nak amik gambo dia. Next n3, akan ada gambar Najmi ok... :)




'

0 comments: