::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, August 15, 2010

Momo


Minggu nie berbuka puasa kat umah mak. Sampai jer umah mak ari jumaat mlm tu, anak2 buah sebok nak tunjuk 'cat' kat najmi.
Rupa-rupanya, diorang dah bela kucing. Amik kat orang. Orang tu ada 12 ekor anak kucing yang nak dibuat 'anak angkat'. Hu hu hu.... byknyerrrr..... tapi diorang nie amik sekor jer ler...

Nama kucing nie momo. Tgk jer lar aksi budak najmi nie. Suka sgt ngan kucing. Kalau pegi pasar, nampak kucing.... dan-dan nak turun gie kejar kucing.

kita nak amik gambar dia... dia leh angkat si momo nie nak bwk kat kita...
ish... ish... ish...

dipeluk kuat-kuat sampai nak tercekik kucing tu.
Masa nie dah panggil dia, baru dia lepaskan skit pelukan tu.

momo nak lari...

si momo pun redho jer kene peluk ngan najmi.
Seb baik kucing nie lemah lembut. hu hu hu




4 comments:

nza said...

najmi suka kucing ye...biasanya budak2 yg suka kucing ni penyayang....

SHAZA said...

nasib baek momo tu tak gigit....anak2 aku takut kucing ler.

bintangku said...

nza : suka sgt sampai dipicit2nya kucing tu kak... kucing tu lak yg takut ngan dia.

mamalieyna said...

berani najmi ngn cat eh...kalau arif ni,dr jauh je..mai dekat lari..hehehe..