::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, August 4, 2010

Najmi dah 1 tahun 8 bulan



Dah pun besar anak bujang nie.. dah makin byk akai dah..

Byk skill najmi sekarang..
Antara skill2 dia...

- dah pandai baca bismillah... tapi yg dgr 'lah', 'man' & 'him' jer... yg lain2 bunyi ikot suke dia jer..
- dah makin byk songeh.. isk isk isk
- suke nyanyi sorang2.. kdg2 bgn tido pun dia nyanyi
- dah pandai tunjuk mata, hidung, mulut, rambut, kaki & tangan... yg lain2 blm tau lagi
- mulut dah becok bercakap
- dah mula pandai nyanyi lagu alif ba ta.... beli vcd alif iqra'
- sedikit penakut... suruh buang sampah kat dapur... kalo tak der org kat dpr, dia kata "kakot" (takut)
- dah pandai mengira dari one to ten
- dah pandai korek idong... isk... isk... isk...





'

10 comments:

NuR Pu3 said...

kOrek idOng yg xthn tu uhuu.. =p

♥Azie♥ said...

bleh ada adik dah nie kak nora..

Mama Nazhan said...

sempat plak sha amik gambo najmi korek hidung... nampak sgt mama dia takde kojo...hahaha
ke sha dah keje la ni?

SHAZA said...

bila nak tambah lagik ni........

nza said...

xlama lagi dh masuk 2 thn daaaa......ehem..ehem...bila najmi nk dpt adik.....hi.

bintangku said...

Nur Pu3 : tau tak per... dah jadi habit lak tu! Tak senunus betol anak org nie..

bintangku said...

Azie : Erm.... jap.... nak kene budget timing nieh!

bintangku said...

Mama Nazhan : Bkn tak der keroje... tapi xtvt dia tu kusyuk & tawaduk.. lama sgt melombong.

bintangku said...

shaza & nza : kene budget timing... tgk ler bila2 free... ai tambah ler sorg lagik. :P

mamalieyna said...

maintain cumel najmi ye...muaaah! ^_^