::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, September 29, 2010

Mari menjawab tag.

Untuk kesekian kalinya..... nie ler pes time utk tahun 2010 nie, kene buat tag. Huh! Nie si peah yg mengetag. Pape pun..... kita zazzzzzzz ke bawah nun...


1.Raya tahun ni jatuh pada hari apa ?
Ala.... nie sume orang tau... ari jumaat lar...


2.Berapa umur anda pada raya tahun ini ?
Err..... berapa erk? Jap.... nak kire jap....


3.Koleksi duit raya terbanyak ?
dua ratus lebey... beberapa tahun yang lampau


4.Baju raya warna apa dan berapa pasang ?
tahun nie warna purple.... ala... sepasang jer....


5.Kueh raye ape yang korang pakar buat?
Huh! Malas nak citer... kang tak muat page. Ha ha ha... (nada riak)


6.Hidangan wajib semasa raya ?
Ketupat daun palas of course!


7.Kueh dan hidangan feveret korang time raye
tak lain tak bukan, beskot konpleks.


8.Raye tahun nih meriah tak ?
tak berapa nak meriah. Budget ngam2. hu hu hu


9.Raya paling meriah tahun bile ?
tahun2 semasa zaman sekolah... perghhh...


10.Raya keberapa sambut dengan pasangan ?
tahun nie, tahun ke4 lar..


11.Pernah dapat kad raya? Yang paling banyak berape ?
uuiihhh.... mesti lar pernah. Tapi tak pernah kire lak.


12.Berape kad raye korang dapat tahun nih ?
e-card termasuk skali ker?


Aik? Abis dah? Hmm.... maleh dah nak tag saper2. Raya dah nak abeh dah... seminggu lagik abis ler bulan syawal. Tapi kalo ada yg sudi menjawab tag nie, sila2 lar yer....



'

5 comments:

Umie Nurpu3 said...

byk ko punya PEAH!!!

mamalieyna said...

hehe...lama tak menjwb tag..seb baik tak pnjg2kan..hehe..

bintangku said...

umie : ha ha ha

bintangku said...

mamalieyna : kalo jawab tag masa baru2 pas raya, mungkin dipjgkan lar kot. :P

♥Azie♥ said...

salam kak nora lama tak update