::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, September 23, 2010

N3 raya..... basi dah...


Raya dah 2 minggu tapi baru nak buat n3 raya. Nie sume gara2 usb network buat hal. Baru tau network berpunca dari usb network. Hmm... nie dah ok, dapat ler bersiaran...

Nak berkongsi sedikit gambar2 masa raya aritu... Raya tahun nie kat banting, kat umah mak mertua. Jadi pagi tu dari umah jer ler.... Umah mak mertua dekat, dlm 15 minit jer....

Najmi menangis tak mo pakai baju raya. Sebab masa nak beli tu, test baju tapi leher kecik. Masa nak kuarkan baju tu, ketat skit. Menangis2 dia masa nak kuarkan baju tu. Beli saiz yg besar. Jadi bila dia nmpk baju nie, dia teringat ler tu... fobia. Dah lama2 tu baru dia ok...

Nie dah kene pujuk..

dah ok..... dah senyum dah..

seluar terlebih pjg, dah potong tapi tak pjg skit lagi... hu hu hu..

dah elok berdiri, masa snap dia membongkok lak... haih!!

Pagi raya tu bgn awal... buat nasi tomato, nak bwk kat umah mertua. Tak der lar awal sgt pun, kul 6 jer.. Bahan2 dah siapkan malam tu jadi pagi tu trus masak jer... Menu skit, cepat lar siapnya..

Tgh tumis bahan utk nasi tomato

Ayam masak merah.... ready to eat!

Mak kata, nie namanya acar pengantin.

Dah siap tumis, campur air.... pastu masak cam biasa...

Siap!

Habis....


6 comments:

mamalieyna said...

haa keluar pun n3 raya..hehe...ada gak sefamily di pagi raya! ceria! ^_^

alolo..nangis lak najmi, merah2 kening ngn idung..huhu..

♥Azie♥ said...

tue dia..dia reyau sampai merah muka..comel bangat

Mama Nazhan said...

salam dan selamat hari raya sha...
wah dasat sha...masak2 di pagi raya... bila nak rasa sha masak ni? sha keje kat mana la ni?

bintangku said...

mamalieyna : masalah ngan usb wireless, tu yg lambat skit. Hati dah berkobar nak masuk contest. :P

bintangku said...

azie : tu reyau sepenuh hati tuu

bintangku said...

mama nazhan : selamat hari raya kak bai... hmm.... klu nak dtg bgth ler, leh sha masak. Sha keje dkt jer ngan area umah... tak sampai 5 minit pun opis.