::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, October 27, 2010

Mat Tiarap!


Morning!!

Nie nak tayang gambar Najmi sekarang. Mat Tiarap! Sbb apa nama mat tiarap? Sbb abahnya dah sodok (guna mesin potong rambut tu) abis rambut Najmi cam askar (mat tiarap). Kasik clear..



Mak mertua kata, Najmi nampak lain kalo dah potong rambut. Nampak lagi bulat muka dia. Ye ker?

Kat taska lak, pengasuh dia leh tak perasan dia ada dpn mata. Dok panggil2 Najmi tapi tak der, tgk2 Najmi dah tercogok dpn dia. Ha ha.... dgn gaya pengasuh tu citer, cam lawak lak.







Punyer ler susah taim nak potong rambut Najmi nie.... huh!! Cam kene dera jer nangehnyer...



Jenuh panggil tgk camera, tapi kusyuk tgk vcd upin ipin. Tu pun kene beli vcd baru, yg lama asik sangkut jer.... Sampaikan dialog dlm citer tu pun dia dah boleh hafal. Haih!!


Last but not least........

PEACE!!!

11 comments:

cintaKusayangMu said...

hahaha....geng ngn darwishes la ni..dh slmt clear kebun ats kepala....

nza said...

senang la cz xpyh susah2 nk potong rmbut.....jimat tenaga.....hi....

mamalieyna said...

kiutlah! hehe..arif pun gondolkan kepala gak..tp tak la cam mat tiarap ni.ngeee...pepun comellah! ^_^

SHAZA said...

ermmm, makin encem najmi ler....

♥Azie♥ said...

huis...botak dah...tapi tetap ensem okey

Umie Nurpu3 said...

owh tidakkkk!!! PEACE makLong eay??? hak3!!

bintangku said...

cintaKusayangMu : mmg kene buat camnie, rambut dia cpt pjg. Seminggu jer dah hitam blk kebun tu... :P

bintangku said...

nza : mmg abh najmi nie tukang potong rambut dlm family. adik beradik dia, adik ipar, ayah mertua sume dia potongkan. Tp rambut dia sendiri kene gie kat kedai.

bintangku said...

mamalieyna : Bdk laki mmg kene slalu potong kan.... kalo pompuan, mmg nak biar pjg jer..

bintangku said...

shaza : He he he... opahnya pggl upin ipin.

bintangku said...

Azie : Azie dah byk kali dtg umah, tp blom berkesempatan tgk najmi kan?