::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, November 18, 2010

Aidil Adha 2010

Salam semua...

Hari nie dah keje balik..... mood raya pun blom ilang lagik... hu hu hu.... tapi tak per, esok dah jumaat, pastu cuti balik. :>

Raya haji aritu, balik sg buloh.... umah mak ayah. Pagi raya, siapkan Najmi. Pakai baju raya puasa aritu jer... Abahnya dah blk dari solat raya, bwk Najmi gie tgk lembu. Wan najmi yg sembelih. Ada 5 ekor. Mama Najmi tak pegi pun.... takut! Takut kesian.... dah kesian nnt tak leh mkn lak. :P

Abah Najmi kata, Najmi diam jer tgk lembu. Dia takut.

Dah siap... ready to go

muka dah mcm tepung gomak. Tak boleh tgk botol bedak tu... mesti nak buat main. Mama nak amik gambar, dia sebok ngan butang baju dia tu... haih!

tgk tv

Dah nampak besar dah Najmi mama nie.... :) Dah bole ada kawan tak erk? :P

Wan Najmi, yg pakai kupiah hijau tu..

Ptg raya.... Wan Najmi dok siang kepala lembu... hu hu hu... bdk2 nie sebok main..

Dah makin terer Najmi melompat.

Sebok main, tak ingat nak tido langsung.

2 comments:

mamalieyna said...

selamat hari raya! huhu..esok last kije kan..pastu cuti balik..kang smbg raya..huhu..tak best dh kerja kan.. =P

oooh najmi tgk lembu kena seembelih ke?..weeiii auntie seramlah! seram takut kesian jugaak..hehe..

ooh dh putih takyah letak bedak manyak2 la najmi =P

bintangku said...

mamalieyna : Tu lar.... esok lak, masa rehat pjg.... lg lar tak der m ood nak kije. :P

Selamat hari raya! :>