::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, January 17, 2011

Hari ini....




Bln nie, tarikh nie....
Dah genap setahun meninggalkan bumi melaka.
Rasa cam baru jer lagi berpindah dari sana.
Hurm.... ntah naper,
asik teringat jer suasana kat sana

Apa tidaknya....
sana lar tempat pertama,
carik rezeki lepas abis blajar dulu
Byk m'hadapi susah senang kat sana
dari zaman bujang, sampai lar dah anak 1....
semua kat sana
byk dugaan, susah senang, pahit manis,
byk sgt kenangan masa kat sana..

Tempat jatuh lagikan dikenang
inikan pula tempat mencari rezeki

Blh refer kat sini dan sini utk n3 hari2 terakhir di melaka.

:-[


6 comments:

NzA said...

tmpt jatuh lagikan dikenang inikn tmpt mencari rezeki.....

SHAZA said...

alahai sedihnya....

mamalieyna said...

ha laa cepat nye rasa kan..mcm baru je baca n3 pasal nak kena pindah tu..huhu..mmg pantas masa berlalu..

Elly & Emmy said...

yer laa.. kalau keadaan tu dah sebati dengan diri.. memang susah nak dilupakan..

Mama Nazhan said...

sha baru setahun ingat... kak bai dah 5 thn pun masih ingat lagi kenangan di sana.... dasatkan penangan adtec melaka.....hehe

hysman said...

akak keje sane ke blajo kat sane?
betul tu,kdg2 situlah byk kenangan yg mendewasakan kita..
so simpan la ia senantiasa... ;)