::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, February 22, 2011

Kenduri di Melaka - P2

Sambungan dari Part 1.....


bdk yg tak tido sepjg perjalanan....

Bukit Beruang...... owh, depan lagik. :P

Sampai2, tgk pengantin dah mamam.

Selamat Pengantin Baru

Cik Abe, tersenyum simpul lak dia. Mak Mertua lak sebok sembang ngan sedara.

Menu kenduri kawen, cam biasa.

Tukang idang nie sendukkan nasi najmi cam org dewasa mkn jer..

Sblm mama mkn, haruslah bagi najmi mkn dulu.
Kalo dia suap sendiri dgn tgn, yg masuk mulut brp butir jer lar nasi tu.
Nak guna sudu, beso sgt lak.

Blk dari kenduri... singgah masjid dulu.
Dah solat zuhur,pi terjah lak ke alor gajah.
Hu hu hu...
Baru lalu kat area mitc, tak der bunyi lak penumpang blkg.
Tgk2.... dia dah khayal.. :P

Kecundang jua akhirnya.... he he he



Bersambung lagi....

12 comments:

atty's said...

kepenatan gamaknya tu yg tertido tuh

NzA said...

dh kenyang n penatlh tu..kelakar tgk muka najmi yg dh penat tu....

hysman said...

penat betul najmi...
jgn nnt dah jd pengantin khayal atas pelamin yer..
hehe

mamalieyna said...

aloor nmpk ceket je kepalanya..hee..nak mkn cam org dewasa eh..^_^

SHAZA said...

alor, sian nya muka si najmi tu erk....

bintangku said...

atty's : MMg pun... dah lps wkt tido dia dah.. :)

bintangku said...

NzA : Ha'ah.... saya gelakkan dia masa tu dia buat dono jerk. Panggil pun dia buat tak tau. :P

bintangku said...

hysman : Ha ha ha.... mintak jauh lar..

bintangku said...

mamalieyna : Maklum lar... high chair tak der... he he he.. Dia pun cam bangga jer dpt dok situ.

bintangku said...

shaza : muka ngantuk. Slalu tido kul 12 @ 1. Tu dah kul 4 dah..

saudagar kampong said...

muka ngantuk dia tu yang comel tu hehehe

bintangku said...

saudagar kampong : :P