::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, March 4, 2011

Najmi digigit Zomba!!

Perasan pape tak pada muka Najmi?
Nie muka baru bgn tido.

Pose senget lak...
Nampak tak yg merah2 kat pipi tu?

Kita zoomkan
.
.
.
.
.
.
.

Itu dia..... gigitan zomba.

Ptg amik dia kat nursery, pengasuh bgth.
Pipi Najmi kene gigit tp tak tau sape gigit
Tanya dia, dia kata adang gigit (adam gigit)
Sbbnya dia tak nangis,
sedar2 tgk pipi dia dah merah

Hadoi..... camner ler leh jadi camtu
Tp esoknya, dah ilang dah bekas gigit tu...


Hmm.... skrg Najmi 'demam'.. Bgn pagi, tetiba sebut "uchinnn..... uchinn...." (Husin)
Suke sgt tgk citer 'Hantu Kak Limah Balik Rumah'. Sampaikan dialog tu disebut2. Pastu suka lagu enjit2 semut tu...











'

8 comments:

mamalieyna said...

ciannye najmi/kuat betul dia tak nangis..hu~

hahaha...auntie pun suka tengk citer tu najmi, dh 3 kali tengok..^_^

bintangku said...

Dia klu kwn2, main lasak skit. Dgn yg tak knl dia takut2 skit.

Best citer tu.... lawak. :>

Mama Nazhan said...

tu love bite kot sha? jengjengjeng..hahaha
sama lagi ngan nazhan... usinnnnnn...slang dia laa... enjit2 semut pun dah jadi lagu harian...masuk kete jer...mama...enjit2 semut...hehe

bintangku said...

mama nazhan : hmmm... yer ler kot tu kak bai. Buat kat pipi, lg jelas leh nampak kan? Ha ha ha

NzA said...

kesiannya najmi....mesti kuat kena gigit smpai pipi gebuz najmi brbekas.....hu......

bintangku said...

nza : bdk 'baik' kak. Main jenis bergomoi2. Dahi tu dah brp kali dah benjol. Dia maintain jer, cam tak sakit.

hysman said...

alamak...kena gigit zombi kg pisang kot..hehehe....
kesian najmi...dah kurang hensem..
hehe...
waduh,pgaruh tv kok...
ahaks

Um!3 4n!$ said...

xsabO nye nak jmpa anak zOmba nEh :P