::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, April 29, 2011

Hasil rembatan.

Tak byk pun yg dpt dirembat..
Beli yg mana perlu jer..
nak belikan baju basahan utk najmi,
tak der plak utk umur baya dia
sume baju baby jer
Ada ler rembat baju skit utk 'org baru' nnt
Pastu utk kegunaan sendiri skit


skit jer yg dibeli
utk tambahan jer
sbb masa najmi dulu, byk yg masih elok
baby tak blh beli baju byk2...
baby cpt membsr.... :)

pusing2, kaler tu jgk
tp ada lar jgk terselit baju utk girl
cam kiut lak, siap ada ropol2 kat lengan
tak byk pun, 2 helai jer
yer ler... tak tau yg kluar nnt boy or girl
kali nie, cammls lak nak skodeng2 'org kat dlm'
biarlah rahsie.... :P

bkn stakat anak jer pakai pempes
mama dia pun nnt nak kene pakai jgk
standby siap2, senang
krim perut pun beli
tp kali nie, jenis minyak tak der
beli yg jenis lotion jer
yg nie ok, masa ngandung najmi dulu
lgsg tak der scretch mark
jgn tak percaya
nurse pun tanya, pakai krim apa
ai pakai jenama nie jer..





'

6 comments:

NzA said...

wah, dh xlama lagi la tu sha....seronok lak tgk pralatan baby tu...

bintangku said...

NzA : Ms nak beli, rasa cam nak beli semua jer... :P

mamalieyna said...

waaa bestnye..semua get ready dah..hehe..kalau eina tak sabo nak tau jantina..ekeke..apapun janji semuanya selamat k... tak lama dh ke nak bersalin ni... ^_^?

♥Azie♥ said...

AKAK PEKNEN KER?ERMMM AWAIT ZIE XTAU NIE

bintangku said...

mamalieyna : Byk lg yg blom ready nie. Nie sebahagian jer.. nak scan tp skrg nie cam mls nak amik tau jantina baby. :P Mcm2 lg yg jd mls. Preknen kali nie, pemalas sungguh! hu hu hu

Due, hjg bln 9. Budget mmg nak pas raya. :P Mamalieyna, anak ke2 nnt anak awal thn lar yer? Tahniah...

bintangku said...

Azie : Kan dah inform dlm blog... tak perasan erk...