::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, May 3, 2011

Mama beli sesuatu......

Beli dah lama
baru skrg nie nak citer
nak tau beli apa?
semestinya utk si bujang yg kat umah tuu

bungkusan yg diterima
tak der kotak


Pen tu, isi air paip jer
Kering air tu, ilang ler yg diconteng2 tu
senang... tak kotor

Mama Najmi test buat abc ngan keta tu
yg lain2, dia lar menyonteng
:)

Mula2 dpt, tekun
asik menyonteng jer
skrg nie pun aktif jgk
tp dia suka suruh mama dia buat bendera
ngan gambar beruang (teddy bear)
hadoiii....






'

8 comments:

Um!3 4n!$ said...

waaaaa... bagus ni!! nak beli la seketOi! hak3!!

NzA said...

mesti seronok najmi main conteng2 dgn mama....agak2nya mama yg kena buli kot...he....

Elly & Emmy said...

wah menarik ni.. mesti leka menulis..

bintangku said...

Um!3: Aritu bwk blk umah mak, bdk2 tu beria melukis. Depa kata, umie tak beli. :P

bintangku said...

NzA : Betul lar tu.... mama dia kene buli. Mcm2 dia mintak lukiskan.

bintangku said...

Elly & Emmy : Mmg dia leka... sng mama dia buat keje. Boleh ler belikan utk elly ngan emmy. :)

mamalieyna said...

waa bgusla..mana beli ni sha..cam berkenan jer.. hee~

pandai n makin rajin l;a najmi ni..

bintangku said...

mamalieyna : Beli online. Kat blog http://kiddyparlour.blogspot.com/
Nama benda nie, aqua doodle. Ada byk jenis kartun yg ada.