::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 14, 2011

It's Birthday Party!!

Jumaat minggu lps mama amik cuti
sempena jamuan hari jadi najmi kat taska
sekali sekala kan... bkn selalu

Jamuan nie, combine ngan bdk2 taska yg lain
Yg lahir sama bulan, bln 12
Ada lar 4 org t'masuk najmi
So, ada lar parents yg sponsor makanan
mama cuma sponsor fries, nugget, mini cup cakes
dan yg wajib, kek

mini cup cakes nie mama buat mlm
pg esoknya tu, tinggal nak grg fries ngan nugget jer
pastu gie beli kek

birthday boy


masa dinyanyikan lagu "Allah selamatkan Najmi....."
Najmi tepuk2 tgn
senyum sampai sepet mata
seronok bila tgk najmi hepi




Monday, December 5, 2011

Hepi Bestday buat Najmi

4hb disember 2011, Najmi dah genap 3 tahun.
Sekejap jer masa berlalu. Kebetulan pulak semalam ada jomheboh
jadi bawak lar bestday boy nie ke jomheboh.
Sblm pegi lagi dia dah nyanyi2 lagu jomheboh.


Suruh senyum tapi buat tgn cenggitu lak.






Najdi tido jer sepanjang ada kat sana
Dia cuma bgn minum susu jer
Cian jgk kat dia, panas kat sana

Ronda punya ronda, penat...
sampai lupa nak amik gambar lagi.
Gambar nie amik masa baru2 sampai.
Lps tu round2 kejap, dok tepi
Abah Najmi bwk dia gie ronda2
Pastu Abah Najmi lak rehat ngan Najdi,
mama lak sambung ronda ngan Najmi
Betul2 penat Najmi
Ronda2 ngan najmi kutip belon.
Dpt lar 4 bijik. Suka betul dia.

Tak byk pun mama borong
Cuma ribena, super power &
kropok apa ntah, ada 5 pek 1 beg

Hadiah Najmi blom belikan lagi
InsyaAllah.... nak beli mlm nie kot
Nak tau hadiah apa?
tungguuuuu............


Bestday Najmi nnt buat kat taska.
Sambut ramai2.
Tapi blom tau lagi bila nak buat.
Hu hu hu