::You & Me::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::Najmi::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

::Najdi::

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 14, 2011

It's Birthday Party!!

Jumaat minggu lps mama amik cuti
sempena jamuan hari jadi najmi kat taska
sekali sekala kan... bkn selalu

Jamuan nie, combine ngan bdk2 taska yg lain
Yg lahir sama bulan, bln 12
Ada lar 4 org t'masuk najmi
So, ada lar parents yg sponsor makanan
mama cuma sponsor fries, nugget, mini cup cakes
dan yg wajib, kek

mini cup cakes nie mama buat mlm
pg esoknya tu, tinggal nak grg fries ngan nugget jer
pastu gie beli kek

birthday boy


masa dinyanyikan lagu "Allah selamatkan Najmi....."
Najmi tepuk2 tgn
senyum sampai sepet mata
seronok bila tgk najmi hepi




6 comments:

Mama Nazhan said...

bestnya najmi, dah ada besday party....nazhan tak buat pun, tahun depan nak masuk taska pun, pampers tak putus lagi... tadika 5 thn jer la nampaknya...

bintangku said...

Mama Nazhan = Nak buat kat umah, cam tak brp nak cun masa tu. Buat jer ler kat taska, meriah sikit. Ingat thn dpn nak masukkan tadika tp takut dia jemu lak belajar benda yg sama utk 3 thn.

Najmi belajar tak pakai pempes pun dari taska. Training ramai2. Alhamdulillah.... jimat poket ai... :P

hysman said...

salam kak..
warghh,cup cake tu nmpk sedap tuu..
perisa cokelat erk? yummy... hahaa..
kemain lg muka najmi senyum smpai ke telinga nk potong kek.. gembira sungguh dak kecik nih... hahaa

bintangku said...

hysman : Salam.. utk bdk2, buat perisa coklat mmg laku. Guna cooking choc lak tu..
Nie pes time dia sambut bestday dia kat taska, hepi sgt ngan kwn2 dia.

NzA said...

meriahnya....mesti najmi seronok diraikan....

Um!3 4n!$ said...

alOhaii... senyuman dy yg xboleh thn tu :P